Realizace výstavních expozic

Timeline

1995

Založení firmy

Na dnes již neexistujícím plzeňském výstavišti vznikla malá rodinná firma působící v oboru výstavnictví. V začátcích je uspořádáno několik lokálních výstav a zakrátko se dostavují první úspěchy. Časem přibývají nové oborové výstavy a firma se postupně zapisuje do povědomí zákazníků jako pořadatel kvalitních akcí.

2000

První výstavní systém

Doposud při realizaci veletržních stánků firma spolupracovala se subdodavateli a její činností bylo pouze pořádání výstav. Z důvodu rozšíření portfolia služeb a zvýšení ziskovosti se pořizuje první systémová stavebnice Octanorm a firma začíná realizovat stánky svépomocí. Návrhy expozic vznikají zatím ručně v dvojrozměrném a třírozměrném pohledu.

2002

Povodně

Lokálním výstavám začíná klesat návštěvnost a jejich pořádání přestává být ekonomické. Zároveň v tomto roce povodně zasazují definitivní ránu skomírajícímu výstavišti, což vede k rozhodnutí změnit směr podnikání z oblasti pořádání veletrhů na realizaci výstavních stánků.

2004

Expanze na západ

Hledáme nové obchodní příležitosti a expandujeme na zahraniční veletrhy. Rozšiřujeme tým o německy hovořící obchodníky, kteří firmě usnadňují vstup na nové trhy. Česká kvalita a preciznost nám pomáhá s postupným získáváním stálých klientů a kladných referencí.

2008

Požár

Při požáru Průmyslového paláce v Praze-Holešovicích firma přichází o podstatnou část materiálu. Na veletrhu Pragodent levé křídlo Průmyslového paláce zachvátil požár a firmě shořelo několik kompletně vybavených stánků.

2009

Dubaj

Realizace veletržních expozic v rámci celé EU je pro firmu již samozřejmostí. Postupné rozšiřování klientely přináší nové výzvy a firma nabývá cenné zkušenosti. První výstavní expozice realizovaná mimo Evropu je v nejlidnatějším městě Spojených arabských emirátů  – v Dubaji.

2013

Nové sklady

Firma se dále rozvíjí a zvětšuje své obchodní a technické oddělení. Stálé investice do rozšiřování sortimentu vybavení veletržních expozic si žádají nové a větší skladové prostory. Nejdůležitější akcí tohoto roku je rekonstrukce a úprava staré haly.

2014

Nové kanceláře

Nejen skladové plochy si žádají rozšíření. Staré kanceláře v centru Plzně kapacitně nedostačují a firma se stěhuje do nového sídla o rozloze 650 m2 s vlastní parkovací plochou.
2018

Realizace 3500m2 expozic

V tomto roce firma realizovala zatím rekordních 86 stánků o celkové rozloze 3500m2. Pracovní tým se obohacuje o nové technické i obchodní spolupracovníky  a zvětšuje se vozový park.

2019

Nové sídlo

Současné sídlo firmy mající kanceláře oddělené od hlavních skladových ploch začíná být nevyhovující. Organizace ze dvou různých míst je složitá a neefektivní. Z tohoto důvodu přichází rozhodnutí pro stavbu vlastního sídla včetně nových skladových ploch. Firma investuje do stavebního pozemku a připravuje se stavební projekt.

2020

Rok v době pandemie COVID-19

První dva měsíce roku byly úspěšné a kalendář na celý rok dopředu zaplněný. Nečekaná rána pandemie COVID-19  zasáhla celý veletržní průmysl v podobě zákazu pořádání hromadných akcí, které vyústilo ve znemožnění či omezení podnikání na dlouhou dobu.

2021

Nový začátek

Stavba nového sídla firmy začíná vydáním stavebního povolení. Vynucený volný čas v době „covidové“ firma věnuje úpravám webových stránek a přípravám nového projektu. Začíná s výrobou a propagací vlastní řady designového kancelářského nábytku – www.ruzickadesign.de .

2022

Po dlouhé 18měsíční pauze se veletrhy vracejí do běžného provozu. Pandemie ustupuje a my jsme mezi těmi, kteří ji ekonomicky zvládli. Rostoucí poptávka po našich službách nám umožňuje dále rozšiřovat naše aktivity a posilovat postavení na trhu.

2023

Začínáme realizovat dlouhodobě připravovaný projekt výstavby nového firemního sídla se skladovým zázemím, jehož realizace byla odložena kvůli pandemii. Výrobní kapacity dále posilujeme prostřednictvím spolupráce se třemi specializovanými nářezovými centry, abychom zajistili efektivní realizaci veletržních expozic. S rostoucí poptávkou zároveň navyšujeme počet zaměstnanců.

2024

V září se stěhujeme do nově dokončeného firemního sídla. Firma pokračuje v dynamickém růstu a dosahuje historicky nejvyššího ročního obratu. Tento milník potvrzuje naši silnou tržní pozici, rostoucí důvěru klientů a kvalitní práci celého týmu.

Náš tým

Bc. Marie Meszárošová
Obchodní a projektový manažer
pro česky hovořící zákazníky
Lenka Vidrsperk Reimannova
Obchodní a projektový manažer
pro německy hovořící zákazníky
Ing. Lucie Strnadova
Obchodní a projektový manažer
pro anglicky hovořící zákazníky
Jan Růžička
Jednatel