Previous
Next

Realizace výstavních expozic

Timeline

1995

Založení firmy

Na dnes již neexistujícím plzeňském výstavišti vznikla malá rodinná firma působící v oboru výstavnictví. V začátcích je uspořádáno několik lokálních výstav a zakrátko se dostavují první úspěchy. Časem přibývají nové oborové výstavy a firma se postupně zapisuje do povědomí zákazníků jako pořadatel kvalitních akcí.

2000

První výstavní systém

Doposud při realizaci veletržních stánků firma spolupracovala se subdodavateli a její činností bylo pouze pořádání výstav. Z důvodu rozšíření portfolia služeb a zvýšení ziskovosti se pořizuje první systémová stavebnice Octanorm a firma začíná realizovat stánky svépomocí. Návrhy expozic vznikají zatím ručně v dvojrozměrném a třírozměrném pohledu.

2002

Povodně

Lokálním výstavám začíná klesat návštěvnost a jejich pořádání přestává být ekonomické. Zároveň v tomto roce povodně zasazují definitivní ránu skomírajícímu výstavišti, což vede k rozhodnutí změnit směr podnikání z oblasti pořádání veletrhů na realizaci výstavních stánků.

2004

Expanze na západ

Hledáme nové obchodní příležitosti a expandujeme na zahraniční veletrhy. Rozšiřujeme tým o německy hovořící obchodníky, kteří firmě usnadňují vstup na nové trhy. Česká kvalita a preciznost nám pomáhá s postupným získáváním stálých klientů a kladných referencí.

2008

Požár

Při požáru Průmyslového paláce v Praze-Holešovicích firma přichází o podstatnou část materiálu. Na veletrhu Pragodent levé křídlo Průmyslového paláce zachvátil požár a firmě shořelo několik kompletně vybavených stánků.

2009

Dubaj

Realizace veletržních expozic v rámci celé EU je pro firmu již samozřejmostí. Postupné rozšiřování klientely přináší nové výzvy a firma nabývá cenné zkušenosti. První výstavní expozice realizovaná mimo Evropu je v nejlidnatějším městě Spojených arabských emirátů  – v Dubaji.

2013

Nové sklady

Firma se dále rozvíjí a zvětšuje své obchodní a technické oddělení. Stálé investice do rozšiřování sortimentu vybavení veletržních expozic si žádají nové a větší skladové prostory. Nejdůležitější akcí tohoto roku je rekonstrukce a úprava staré haly.

2014

Nové kanceláře

Nejen skladové plochy si žádají rozšíření. Staré kanceláře v centru Plzně kapacitně nedostačují a firma se stěhuje do nového sídla o rozloze 650 m2 s vlastní parkovací plochou.
2018

Realizace 3500m2 expozic

V tomto roce firma realizovala zatím rekordních 86 stánků o celkové rozloze 3500m2. Pracovní tým se obohacuje o nové technické i obchodní spolupracovníky  a zvětšuje se vozový park.

2019

Nové sídlo

Současné sídlo firmy mající kanceláře oddělené od hlavních skladových ploch začíná být nevyhovující. Organizace ze dvou různých míst je složitá a neefektivní. Z tohoto důvodu přichází rozhodnutí pro stavbu vlastního sídla včetně nových skladových ploch. Firma investuje do stavebního pozemku a připravuje se stavební projekt.

2020

Rok v době pandemie COVID-19

První dva měsíce roku byly úspěšné a kalendář na celý rok dopředu zaplněný. Nečekaná rána pandemie COVID-19  zasáhla celý veletržní průmysl v podobě zákazu pořádání hromadných akcí, které vyústilo ve znemožnění či omezení podnikání na dlouhou dobu.

2021

Nový začátek

Stavba nového sídla firmy začíná vydáním stavebního povolení. Vynucený volný čas v době „covidové“ firma věnuje úpravám webových stránek a přípravám nového projektu. Začíná s výrobou a propagací vlastní řady designového kancelářského nábytku – www.ruzickadesign.de .

Náš tým

Vlasta Růžičková
Obchodní a projektový manažer
pro česky hovořící zákazníky
Lenka Vidrsperk Reimannova
Obchodní a projektový manažer
pro německy hovořící zákazníky
Lucie Strnadova
Obchodní a projektový manažer
pro anglicky hovořící zákazníky
Jan Růžička
Jednatel